Obchodné podmienky internetového obchodu 123baby.sk
Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe potvrdenia objednávky, v momente prevzatia objednaného tovaru kupujúcim. Objednávky realizované cez túto internetovú predajňu sa považujú za záväzné. Zákazník podaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom a s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho po jeho prevzatí a úplnom zaplatení.
Platobné podmienky
- Predaj a doručenie tovaru prostredníctvom internetových stránok www.123baby.sk je štandardne vykonávaný len v rámci Slovenskej republiky. - Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru spôsobom, ktorý si môže kupujúci vybrať pri zadávaní objednávky: 1. v rámci SR – rozvoz kuriérskou službou DPD 2. v rámci SR - Slovenská pošta 3. osobný odber v kamennej predajni MR shop, OC Juh Jurkoviča 2830, Topoľčany 955 03 Tovar zasielaný na dobierku: úhrada sa realizuje pri preberaní tovaru kuriérskej službe. Bankový prevod : Po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme vystavenú faktúru , číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený vo VÚB - SK67 0200 0000 0028 6886 3854 Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.
Všetky ceny v našom cenníku sú zmluvné a konečné a radi by sme Vás upozornili, že akcie a ceny v kamennom obchode sa nemusia zhodovať s akciami a cenami v našom e-shope. Aktuálne sadzby a spôsob doručenia tovaru v rámci Slovenskej republiky: Náklady na dodanie tovaru - preprava sa účtuje 5,50€ + 1,00€ dobierkový príplatok .Dobierka je finančná služba poskytovaná prepravcom , ktorú prepravca spoplatňuje. To znamená ,že ak chcete za Vašu objednávku platiť priamo pri preberaní tovaru kuriérovi , je nutné Vám poplatok za dobierku účtovať. Prepravná spoločnosť túto službu spoplatňuje , pretože úkony súvisiace s touto službou nie su zadarmo- manipulácia s hotovosťou, zúčtovanie finančnej transakcie, poplatky za bankové transakcie, atď... Cena v prípade ťažkého, alebo rozmerného nábytku (tovaru) sa môže líšiť - cena je rátaná individuálne, podľa váhy objednaného tovaru.
POZOR ZMENA! Vážení zákazníci, radi by sme vás informovali o zmene doručovania pri drevených produktoch - nábytkové zostavy, skrine, komody. Tento typ tovaru neposielame kurierom z dôvodu častého poškodenia pri preprave. Je možné len osobné vyzdvihnutie na našej predajni MR Shop v Topoľčanoch.
Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.
Dodacie podmienky
Spôsoby dodania
Predávajúci zaisťuje či sprostredkováva nasledujúce spôsoby dodania: -zasielanie prepravnou službou DPD -zasielanie Slovenskou poštou na adresu či priamo na poštu -osobný odber
Tovar je zasielaný na dobierku, v čo možno najkratšom čase - podľa dostupnosti tovaru. O termíne dodania Vás budeme informovať telefonicky, alebo e-mailom.
Reklamačné podmienky
Pred prebratím zásielky od kuriéra je zákazník povinný zistiť, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný spísať zápis o poškodení s kuriérskou službou a následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je poškodený dopravou. O takomto poškodení je zákazník povinný okamžite informovať dopravcu aj predávajúceho, aby predávajúci mohol túto situáciu následne riešiť s kuriérskou službou. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť dopravca.
Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. V prípade, že je tovar ponúkaný v nižšej cene (v akcii) a vykazuje závadu, predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena a záručná doba sa na túto závadu nevzťahuje.
Reklamačný poriadok sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa v oblasti reklamácie tovaru.
V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledovne: Zákazník si môže uplatniť reklamáciu u predávajúceho a to bez zbytočného odkladu. K posúdeniu reklamácie je zákazník povinný zaslať chybný výrobok (po dohode len chybnú časť) na adresu predávajúce spolu s dokladom o kúpe (dodací list, faktúra), záručným listom a s popisom reklamácie. Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti: - názov reklamovaného tovaru - dátum kúpy - dôvod reklamácie
Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobku, preťažovaním a nesprávnou manipuláciu a skladovaním. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.V prípade zistenia výrobnej chyby bude táto bezplatne, včas a riadne odstránená, alebo vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej sumy sa nezapočítava cena poštovného a balného.
Názov a adresa orgánu dozoru, alebo dohľadu, ktorému činnosť prevádzkovateľa obchodu podlieha: Slovenská obchodná inšpekcia Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Nitre pre Nitriansky kraj Staničná 9, 949 01 Nitra Telefón: 037/77220001 Fax: 037/ 7720024 e-mail: nr@soi.sk
Vrátenie tovaru
Kupujúci má v súlade so zákonom právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar do 14 dní v súlade s ustanovením § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.odo dňa prevzatia tovaru. V takom prípade, prosím, kontaktujte predávajúceho 0907 626 037 - predajňa a vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy (podľa nižšie priloženého vzoru pre zjednodušenie postupu, aj keď to nie je povinné). Tovar musí byť: -nepoužitý (bez manipulácie skladaním a z hygienických dôvodov v pôvodnom nepoškodenom obale) -nepoškodený -kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) Tovar treba zaslať na adresu prevádzkovateľa, nie však ako zásielku na dobierku. Zásielky vrátené ako dobierka nepreberáme. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar poukážeme prevodom na Váš účet najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby za tovar pred tým, ako mu je tovar doručený (vrátený). Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu spotrebiteľ (kupujúci).
Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že sa jedná o predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa. Taktiež spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy pri vykonaní naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho. Rovnako spotrebiteľ nie je oprávnený vrátiť už použitý tovar bez ohľadu na krátkosť času použitia.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v § 7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@123baby.sk
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.: -ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur; -ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady
Ochrana osobných údajov
MR - Shop, ako prevádzkovateľ internetového obchodu týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné údaje nebude bez súhlasu vlastníka týchto údajov poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné údaje v komerčnej ponuke nesúvisiacej s propagáciou internetového obchodu www.123baby.sk Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka aj bez udania dôvodu kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.
Prevádzka : MR - Shop OC - Juh , D. Jurkoviča 2830 Topoľčany 955 03 0907 626 037 www.123baby.sk e-mail:info@123baby.sk
Dovolíte nám používať cookies?
Cookies sú údaje, ktoré prehliadač ukladá pri prezeraní stránok. Bez nevyhnutných cookies by stránka nefungovala. Analytické pomáhajú zlepšovať obsah nášho webu. Vďaka personalizovaným cookies prispôsobujeme stránku priamo pre vás. Marketingové používame na účely marketingu a cielenie reklám. Váš súhlas je pre nás dôležitý, aby sme vám vedeli ponúknuť čo najlepší obsah.